Fotography V8 Supercars


 
 
 
 
 
 
 

V8 Supercar Kejohanan adalah kategori sukan permotoran utama di Australia dan salah satu daripada sukan terbesar di Australia. Sukan pemotoran ini menjadi popular dan diiktiraf di seluruh dunia sebagai yang terbaik kategori kereta tur di dunia dan pemimpin dalam hiburan sukan permotoran .Hampir dua juta orang menghadiri acara V8 Supercar pada 2013 , peningkatan sebanyak empat peratus pada tahun sebelumnya.

Pada tahun 2014 akan ada 14 acara Kejohanan dan juga satu peristiwa yang tidak Kejohanan diadakan di Formula Satu 2014 Grand Prix Australia di Melbourne.Majoriti peristiwa V8 Supercar adalah dan akan terus berada di Australia. V8 Supercars akan terus membangunkan sukan ini sambil memastikan Australia kekal sebagai kawasan tengah tradisional dan rumah sukan itu.Peristiwa-peristiwa berlaku di seluruh negeri setiap negeri di Australia serta Wilayah Utara. V8 Supercars dalaman menggalakkan sembilan daripada peristiwa-peristiwa ini .

Tujuh acara V8 Supercar menampilkan Siri Dunlop, Kejohanan yang berasingan yang menyokong pembangunan up- dan-datang pemandu V8 Supercar .Pada 2013, V8 Supercars dihasilkan kandungan televisyen sendiri untuk Seven Network Australia dengan V8 Supercar televisyen. V8 Supercars akan terus kerjasama dengan Tujuh Rangkaian untuk 2014.

Tahun 2013 merupakan tahun pertama bagi Kereta Masa Depan ( COTF ). Kereta-kereta baru adalah lebih ringan, lebih menjimatkan , telah meningkat ketangkasan dan sangat kompetitif. Mereka membuat perlumbaan lebih baik yang akhirnya menjadikan untuk sukan yang lebih baik dan produk yang lebih menarik.Ford vs Holden medan pertempuran daripada 20 tahun yang lalu telah ditambah oleh pengilang dan pelabur baru dalam Nissan , kemasukan Erebus Motorsport berjalan Mercedes- Benz E63 AMG V8 Supercars dan Volvo Polestar Racing dengan dua Volvo S60
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...